Licence code for De Jure - Attorney and Lawyer WP Theme

Licence code for De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme

If you are searching De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme for free download, nulled and updated on 7 November 19 you can download from our website for free. De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme is one of most popular wordpress templates from Corporate and Business category in the last 30 days by our internal search.

Download De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme for free

Below this text you will find link to download nulled De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme wordpress theme for free, just click on the link and save on your desktop, unzip and upload on your website. Process is simple. Our wordpress templates are not locked, you will not need pasword to use De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme WordPress template.

De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme Nulled [Latest Version]

Instead of paying for $59 to cmsmasters and giving 50% of their earnings to Envato. We are giving you for free De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme working latest version.

De Jure - Attorney and Lawyer WP Theme nulled

About De Jure – Attorney and Lawyer WP Theme

De Jure – WordPress Theme for Lawyers, Attorneys and Law Firms

Totally New Framework + New features = De Jure attroney and law theme makes theme development easier than ever before!

De Jure attorney theme is a clean and responsive WordPress theme for law firm, legal office, attorneys, consulting business, justice, law office, paralegal, attorney office and many others consulting businesses that offer advocate services in multiple fields.

It is an ideal solution for… Read More

User comments

omws

AWESOME THEME

Easy to set-up, stylish for high-end site like lawyers, insurance companies or websites who use lots of text.

BEST SUPPORT EVER

... So happy with the end result

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello!

Thank you for the feedback! It is very important for us to know that our customers are satisfied with our themes and support. We try our best to make your work with the theme pleasant and easy.

Please do not hesitate to contact our support team in case of need. Wish you all the best.

jmb161

I was not aware I need to purchase the “Revolution Slider” in order for the demo to work. Why do you include a plugin as the main feature of your theme as a premium paid plugin. Now, the website does not work as it should without me purchasing it in addition to the theme.

2 other replies

cmsmasters_customer_service Author Team

You are welcome!:)

You can edit social media links here: https://www.screencast.com/t/ddVOOIN87Z

Please note that personal assistance is provided via tickets system – please contact our support team at https://cmsmasters.net/support/ if you have further questions.

Thank you.

jmb161

Thanks. The theme appears to be very good. I will wait to leave my review of the theme until I complete my website. However, the manual is very basic and does not offer much guidance or cover much of what the theme does. Will you do a better job to update the manual?

cmsmasters_customer_service Author Team

Thank you for your feedback. Theme documentation provides instructions on all main stages of the theme setting. Our support team will gladly answer all your questions about theme functioning – we’re always eager to help you with troubleshooting and theme setting. Yet, we do value your opinion and will consider it in future. Thank you!

james581106

500 Error after modifying .htaccess

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello, thank you for contacting!

Some servers don’t allow to implement any changes in .htaccess file or even hide it, but still the theme can be successfully installed even without edits in .htaccess file.

Please contact our support team at https://cmsmasters.net/support/ in case you need our assistance.

Thank you.

omws

Hi,

I use wordpress 5.2 with PHP 7.3.

I get lots of the same php warnings, which come directly form your themefile.

Can you please fix this in the next update ?

Backend log: PHP Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /mysite.com/public_html/wp-content/themes/de-jure/inc/functions/template-functions.php on line 1008n

Thanks

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello, thank you for contacting!

The issue you have isn’t a typical one and there is a need to investigate it from your end. Please submit us a personal request at http://cmsmasters.net/support/ with relevant WordPress and FTP credentials and our support agents will take care of the case.

Thank you.

jalejandrosalinas

Hi, i download your theme from elements, and yesterday sudenlly my site is not working properly, the slider is not showing the image and on practice areas, the image are not showing also, so strange, can you help me?

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello, thank you for contacting!

Themes that are used via Envato Elements don’t include personalized support. To get support please buy the theme here and contact our support team at http://cmsmasters.net/support/ to get assistance.

Thank you.

foucaudmarie

Hello, I’ve bought your theme. I would like to add more icons from icomoon.io. Everytime I drag a zip folder to the window, I get a message error on the wordpress backend : “Couldn’t add the font because the server didn’t respond. Please reload the page, then try again.” How can I solve this please? THanks

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello, thank you for contacting!

The issue you have isn’t a typical one and there is a need to investigate it from your end. Personal assistance is provided via tickets system – please submit us a request at http://cmsmasters.net/support/ with relevant WordPress and FTP credentials and our support agents will take care of the case.

Thank you.

arturvlasov

Hi, please tell me how to make the header of the site sticky on mobile devices and be fixed when scrolling?

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello, thank you for contacting!

The theme doesn’t suppose to function in a mentioned way and as much as we’d love to help desired result requires customization that is beyond our support policy because there is a need to modify theme files and the way it works. Appreciate your understanding.

Should you have other questions please contact our support team at http://cmsmasters.net/support/

Thank you.

36_36

hi, is it compatible with polylang?

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello, thank you for contacting!

We can’t guarantee Polylang plugin compatibility with the theme as we didn’t implement such compatibility tests. Though we can’t deny mentioned plugin will work properly with our theme.

Should you have other questions please contact our support team at http://cmsmasters.net/support/

Thank you.

designsource001

Hi my client brought your theme, and I have a translation question, how can I translate Post Tab widget? the words: latest, popular and comments… thanks

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello, thank you for contacting!

There are no ready language files but you need to take only a few steps to translate your website to the needed language.It will be rather easy to translate the theme as it comes with a .pot file. Basically, this is a list of all words and phrases that are present in the theme, and you will need to go through it and add translations for them.

Theme documentation contains a rather detailed instruction on translating your website, quite sure it can be helpful. (open index.html file that can be found at the DOCS folder you downloaded from the Themeforest together with the theme archive in any browser)

We should note that personal assistance is provided via tickets system – please contact our support team at http://cmsmasters.net/support/ if you have further questions.

Thank you.

We’d kindly ask you to log in with the account the theme was purchased with, so that we could see “” and “Supported” tags. Appreciate your understanding.

tcbmediaintl

Hi there! I love your theme & am building my website with it. The only problem is that the revolution sliders do not reflect the changes that I make. Please Advise

cmsmasters_customer_service Author Team

Hello, thank you for contacting!

The issue you have isn’t a typical one and there is a need to investigate it from your end. Please contact our support team at http://cmsmasters.net/support/ and provide a link to your site and your WordPress and FTP credentials and our support agents will take care of the case.

Thank you.

We’d kindly ask you to log in with the account the theme was purchased with, so that we could see “” and “Supported” tags. Appreciate your understanding.

Leave a Reply