Wordpress template Atom - Responsive WooCommerce WordPress Theme download

WordPress template Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme download

If you are searching Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme for free download, nulled and updated on 20 November 19 you can download from our website for free. Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme is one of most popular wordpress templates from Ecommerce category in the last 30 days by our internal search.

Download Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme for free

Below this text you will find link to download nulled Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme wordpress theme for free, just click on the link and save on your desktop, unzip and upload on your website. Process is simple. Our wordpress templates are not locked, you will not need pasword to use Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme WordPress template.

Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme Nulled [Latest Version]

Instead of paying for $109 to magentech and giving 50% of their earnings to Envato. We are giving you for free Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme working latest version.

About Atom – Responsive WooCommerce WordPress Theme

[TET 2020] 20% OFF on Best WordPress Themes | Limited Time!

SW Atom – A Responsive Multipurpose eCommerce WordPress Theme

SW Atom is a clean coded WordPress theme with an elegent design. It focusses on user experience and usability with 3 homepage layouts and 6 color variations ready. Besides, the theme also supports for multilingual and RTL languages. It can be used for worldwide users.

SW Atom is built with Visual Composer that… Read More

User comments

iboostme

Can someone help me after i update the woocommerce theme the product single page is not showing: http://shoppingyourways.com/shop/uncategorized/bacon-anim/ but the quick preview is working. Just found out. this issue causing the problem in single-product.php ”<?php if ( is_active_sidebar_YA(‘left-product’) && $sidebar == ‘left’ ): $left_span_class = ‘col-lg-’.ya_options()->getCpanelValue(‘sidebar_left_expand’); $left_span_class .= ’ col-md-’.ya_options()->getCpanelValue(‘sidebar_left_expand_md’); $left_span_class .= ’ col-sm-’.ya_options()->getCpanelValue(‘sidebar_left_expand_sm’); ?> <aside id=”left” class=”sidebar <?php echo esc_attr($left_span_class); ?>”> <?php dynamic_sidebar(‘left-product’); ?> </aside>

<?php endif; ?>

7 other replies

iboostme

how can I enable mobile menu different from the primary menu?

iboostme

Anyone Please? I want to have different menu in mobile different from desktop. How to do it?

magentech Author

Dear sir,

Please go to forum to get support or extend your support soon.

Thanks!
FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

play1093

Hello I need help, urgently.

I am using the theme, but has an error. SW Woo plugins Tab Slider Widget and SW WooCommerce Total Sales Slider, make where they are used, the contents of the web no charge.

The URL is this, and you could see what I mean. http://buyer-1.com. Can it be a mistake version compatibility with Wordpress?

I hope to answer.

Greetings and thank you.

magentech Author

Dear sir,

I cannot access your domain. Please contact us via support section related to this as I need more details about this particular case. Here is submission link: http://www.magentech.com/submit-a-ticket/submit-ticket.

Thanks & regards!

FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

iboostme

Activate Visual Composer … no license found in my localhsot

magentech Author

Dear sir,

Currently you will not be able to activate the plugin with our purchase code because it is verifying the purchase for the plugin itself. The only thing this affects is the automatic update function that will not work, but we will be launching an update for the theme including the latest version of the plugin periodically.

Thanks & regards!

FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

habib24

CSS is not working properly except the main page

magentech Author

Dear sir,

In order to allow me to help you as fast and efficient as possible, please submit a ticket to our ticket system where you can safely share your website link and login details if necessary. Here is submission link: http://www.magentech.com/submit-a-ticket/submit-ticket It will also be much easier for us to keep our conversation organized over there!

Thanks & regards!

FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

habib24

CSS different from the page http://www.ledcini.com/urun/culpa-minim/ http://www.ledcini.com

magentech Author

Dear sir,

We cannot access your domain now. Please check it again.

Thanks & regards!

stoioannouantonio

the catefories and the sub categories doesnt display at the wijetised sitebars .. Its not good to haev an eshop that i canot have the product categories and subcategories at the sidebars played corectly please Fix it or give me my money back to buy a Working Woocommerce theme

magentech Author

Dear sir,

Woocommerce product categories widget shows product categories and sub-categories properly as this image: http://prntscr.com/b4y37a

Thanks & regards!

FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

stoioannouantonio

Yeap i know but at mine doenot it only shows one category and its subcategories not all ! I tried i gave you my wp codes to solve it and you couldnt so ? What will happen ? It starts showing them and then disapperas and sees only the one ! ii saw many problems with your theme …. and as i see many many people inside here .. I will ask for a full refund if you wont solve the issues … i bought a woocommerce wp theme and till now its not working

magentech Author

Dear sir,

We noted this issue for the next update. I will inform to you ASAP.

Thanks & regards!

bauhaus79

Hi! Tab Slider displays all categories under the selected category (subcategories, etc). Is there a way to display only the categories without their subcategories? e.g. I have a category named “Service” which I select it to be displayed via a tab slider. Under that category I have categories with brands’ names (Apple, Samsung, etc) and under each one there are categories named after each brand’s models (ipad, ipad 2, galaxy, etc). I want the tab slider to display only the brand categories and not the model categories. Is it possible?

10 other replies

magentech Author

Dear sir,

Please provide us your site information. We will help you with this work.

Thanks & regards!

FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

bauhaus79

Hi! I’ve sent you the info via the opened ticket. Could you, please, tell me the default image sizes for the products and categories (small thumbnails, slider images and product’s page images) or tell me where can I find these info? Thanks! Kind regards!

magentech Author

Dear sir,

The default product image size is 470×325px (width x height). And default slider image size is 770px x 440px.

Thanks & regards!

FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

CarlosJNO

The visual composer plugin doesn’t work. It shows just an empty space. The same on Frontpage and backend editor. I follow the steps on documentation. What can i do?

magentech Author

Dear sir,

It seems that you updated your site to Wordpress 4.5. The Visual composer version that we are using, does not works well with Wordpress 4.5. We are updating this theme. It will be released in this month.

Thanks & regards!

icinfo

Hi, is the theme working with WooCommerce 2.5.5., in other words if we update the WooCommerce on the site, will we get some problems with WooCommerce? What exactly?

- Anne

icinfo

And what is your timetable for updating the theme to WooCommerce 2.5.5.?

magentech Author

Dear sir,

This theme is compatible with WooCommerce 2.5.x. Also, we upgraded this theme to Wordpress 4.5.2.

Thanks & regards!

anhlada2002

This theme has beautiful look but it’s so difficultly to install demo. When I import demo data, I must make so much manual modify (select category for product category slider, Weekly Best Selling …). It’s has ‘One click Install’ but I need over 1000 clicks but not successfull to install demo. So tired.

6 other replies

magentech Author

Dear anhlada2002,

We replied your ticket.

Please kindly check again.

Thanks

anhlada2002

Dear, about 5 days and problem was not fixed.

magentech Author

Dear sir,

We sent the feedback in your ticket 4 days ago. Can you check it again?

Thanks & regards!

lesko

Everything has been fine until tonight none of my product are showing. I just get a blank page…It shows the left side bar Product Categories but no products…

Theme Version: 1.1.2 WP Version 4.5.2 Woo Version 2.5.5

magentech Author

Dear sir,

Please contact us via support section related to this as I need more details about this particular case. Here is submission link: http://www.magentech.com/submit-a-ticket/submit-ticket

Thanks & regards!

FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

stoioannouantonio

are you joking with me for the categories ? ??? ?? ?? ??? i told you and you got in my word press via wp-admin and ftp and you told me that it is a bug (that it doesnt display all the categories ) and you will fix it via your next update !!!!!!! i payed for this theme and its not working fix it now or give me a refound to buy a working woo commerce theme

magentech Author

Dear sir,

Please provide us your site information. We will fix it directly on your site. Here is submission link: http://www.magentech.com/submit-a-ticket/submit-ticket

Thanks & regards!

FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

stoioannouantonio

i made it one time and you told me that could not be solved till next update i will make an other one now and i hope you will fix it

magentech Author

Dear sir,

Please check your ticket, we can’t access your site. Your information provided is not correct, please check it! we will help you right.

Thanks!
FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

icinfo

Hi, Visual Composer shows blank page again, not able to update anything on the page. I can see you have a new verions available and we will update to that. Can you please tell me which version of Visual Composer it is compatible with and also WooCommerce version that the new theme version is compatible.

I see in the info the theme is compatible until WPBakery 4.7.4. but I see that with the last Atom update we have gotten version 4.8.0.1. so I guess that compatibility info is not correct.

- Anne

magentech Author

Dear sir,

The latest version is compatible with Visual Composer 4.12

Thanks!

icinfo

Thanks!

magentech Author

You’re welcomed!
FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

mehrudin

Pay Pal setup. I can not setup Pay Pay on site. I get Pay Pal account and make confirmation but can not receive money. Can someone help me to check theme settings, maybe I miss something. BR

magentech Author

Dear sir,

Did you submit ticket? Please submit ticket, we will check and guide you how to do,.

Thanks!
FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

icinfo

Hi, I don’t see the Up-sell hook in the template on products pages. How can Up-sell products be shown in Atom theme’s product pages? I see that Cross-sell products are showing in the cart page, but Up-sell products are missing from the product pages!

- Anne

magentech Author

DEar sir,

Your support time is expired, and we will be happy if you submit ticket and we will give you some suggestion or recommendations to solve your issue.

Thanks!
FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

icinfo

yes, my support time has ended since we are still trying to build this site, after 6 months of different issues with the template…. We have still not publised the site…

magentech Author

Dear sir,

We solved almost your issues, and now, there are other issues from your configuration, we only can suggest and guide to you, not have enough time to fix for you.

Thanks!
FAQ’s . Official Support . Facebook . Twitter

scottM1164

Hi has the Atom theme’s name changed? I received a notice that there was a new version available, however after downloading it, I’m seeing that it has a new name now: “SW_lovefashion_theme”, is this correct? Is this still the same theme?

magentech Author

Dear Sir,

We apologize for our mistake, we have re-update packages, please check it again

thanks!

DEEPERBLUE

I have purchased this theme along with superfly menu, I have gone through all the superfly documentation and added the menu which shows on the desktop and mobile. The issue is that the menu (which is a multi-tiered) is showing everything in a full list. There is no sub-menu or sub-formatting, just a list all the way down. I have looked at the menu in an editor and I get the class ‘sf-menu-item-undefined’. I have created the menu in ‘menus’ in the wordpress back end of the website. This appears on every menu I have tried to assign to the superfly plugin. I have switched the theme to ‘Twenty Sixteen’ and it works great. The problem is that your theme using something called YA Mega Menu, which is hard coded into the theme itself. Can you assist in removing this ya mega menu from the theme files (I have already removed the plugin) so that the superfly menu plugin can recognise and define the menus that I create?

magentech Author

Dear Sir,

We can check your issue with multi-level menu or YA Mega Menu. We also can remove our YA Mega Menu for you. Please submit ticket here: http://support.ytcvn.com/ , give us your site, admin account, so we will support you soon

thanks!

DEEPERBLUE

Can you please provide code for the sort by to have an additional option for products to be ordered by name in asc order?

magentech Author

Hello,

Thanks for contacting us. For this issue, please submit a ticket at our system http://support.ytcvn.com/ and provide us more detail about your site’s info and this one. Our team will check it first. Also, I notice that your support license for Atom is expired, To get best support service from us, you can renew the support package.

Thanks,

nasirmaniac

hi dear support team i have download your atom theme and upload to my website first i can’t find media.xml file and also can’t see data folder and when i try to import one click demo data its now 3 hours still i see Importing, please wait! what is this please help me

3 other replies

magentech Author

Hello,

We checked our theme and don’t see this problem like you. It seems that this problem is from your server.

You can import our demo by follow the below steps : - Step 1 : Extract our theme package => then go to the sw_atom/lib/import/demo-3 folder. - Step 2 : Go to the admin => tool => import => wordpress => then import file demo-content.xml - Step 3: Go to the admin => Revolution slider => then import slider-3.zip

We also note that your support time is expired. So, please re-new it to get support from our team.

Thanks

nasirmaniac

dear first when i try to import from one click get nothing only just importing demo please wait and i wait for it for 4 hours and after that i try to import from demo data than i got this message

Failed to import Media “the-best” Failed to import Media “free-shipping” Failed to import Media “free-delivery” Failed to import Media “easy-order” Failed to import Media “support” Failed to import Media “support”

i got nothing please help me

magentech Author

Hello,

Please renew your support time first. Then create a ticket on our support system(http://support.ytcvn.com/index.php) and provide us information of your site. Our supporter will check and support you.

Thanks

shemaramiro

Hello, My company bought this theme longtime ago, but our webmaster has passed away… (RIP). Is it possible to retrieve license?

magentech Author

Hello,

Thank you very much for contacting us. About this problem, please contact with the help team of Envato. They will support you.

Thanks

Leave a Reply